feminYIN tv - ep 11 de Cristina Simincianu Subiectul acestui episod feminYIN tv imi este foarte drag, cu toate acestea nu mi-a fost usor sa vorbesc despre el dintr-un motiv foarte simplu: sunt foarte multe lucruri de spus si mi-era greu sa ma opresc doar la cateva. In fapt chiar daca am ales doar 3 idei si despre aceste 3 "idei" am mult mai multe de spus. Vrei sa afli despre ce e vorba: Ai o afacere proprie? Ai inceput un proiect pe cont propriu si nu stii cum sa iti formulezi mesajul de promovare pentru a te diferentia in piata si a te face remarcata in domeniul tau? Daca ai o afacere proprie stii foarte bine ca pentru a supravietui si apoi pentru a te impune in piata trebuie sa realizezi continuu vanzari! Ce iti trebuie pentru a creste numarul vanzarilor si care este acea calitate/ abilitate care sa iti permita sa transformi mesajul tau intr-unul puternic si original astfel incat prin rezonanta sa creasca impactul tau in piata semnificativ? Capacitatea de a promova orice produs sau serviciu si a te face remarcata in multime depinde de abilitatea ta de a fi creativa si in acest episod feminYIN tv voi vorbi despre cum sa iti cultivi aceasta calitate, cum sa o dezvolti si sa o extinzi continuu. Daca ai pornit o afacere pe cont propriu cu siguranta te-ai gandit nu o singura data la vanzari! Da!, nu este un subiect placut si atragator pentru toata lumea. Si nici facil. Se poate chiar sa fii urmat cursuri de vanzari pentru a iti insusi tehnici si strategii despre vanzari si in acest process de acumulare a unor informatii care sa te ajute sa iti extinzi afacerea si profitul, sa cresti exponential numarul de clienti s-ar putea sa fi aflat despre acel top al celor mai dificile vanzari. Cu toate vrem sa stim, ce se vinde cel mai greu si unde ne pozitionam noi, ce avem de facut pentru a vinde produsele si serviciile pe care le oferim. Daca nu ai aflat iti spun eu: cel mai greu se vinde PUBLICITATEA. De ce iti vorbesc despre publicitate? Pentru ca pentru a te extinde la un moment dat va trebui sa acorzi o atentie deosebita felului in care te promovezi. Sunt mai multe feluri in care poti sa te promovezi: prin vanzari directe, fata in fata, prin cercul de prietene(i) care sa te recomande, daca esti la inceput si iti deschida usi pentru a iti prezenta oferta, respective produsele , prin metoda “din gura in gura”, cea mai buna din punctul de vedere a unora, recomandarile venite de la prieteni, de la o sursa de incredere fac cele mai multe vanzari, sau poate alegi sa mergi la evenimente de networking sa interactionezi direct cu potential clienti, sau daca esti deja de o buna bucata de vreme pe piata si ai incercat deja cele de mai devreme, s-ar putea sa vrei sa explorezi si varianta cunoscuta drept “piata rece”, sa iti prezinti serviciile produsele unor personae pe care nu le cunosti, nu te-au vazut in viata ta, nu stiu cat de bune sunt, etc. Oricare din varianta aleasa, oriunde te-ai afla in acest moment al afacerii tale pentru a vinde trebuie sa ai un mesaj promotional, un mesaj de marketing – da, stiu, unora dintre noi nu le place in continuare acest cuvant, vor ceva de suflet, necomercial- despre asta voi vorbi intr-un alt episod cel mai propabil pe indelete-, insa revenind: sa ai o promovare care sa transforme o idée buna in clienti care cumpara produsul sau serviciul tau cere de la tine sa detii o abilitate cu totul si cu totul speciala. In spatele oricarei campanii de promovare de success sta creativitatea si despre cum sa cultivam si sa extindem creativitatea voi vorbi in minutele urmatoare pentru ca este o vitala in a mentine interesul viu potentialilor clienti. Cum spuneam la inceput sunt mult mai multe lucruri pe care as fi vrut sa le spun despre creativitate. Cu siguranta voi mai reveni asupra acestui subiect. Insa inainte de a trece la urmatorul cu episod cu completari, vreau sa iti spun acum un singur lucru: adeseori creativitatea este blocata, infranata sau pur si simplu desfiintata dintr-un singur motiv: perfectionismul! Numai ca este o capcana aici: daca tii sa fie totul perfect, s-ar putea sa nu mai creezi nimic, niciodata. Va trebui sa iti dai voie sa faci greseli, sa publici si materiale nu tocmai perfecte (cum este acest video nu tocmai perfect, cu balbe si mici poticneli) si sa ai incredere ca mesajul tau va ajunge la cine are nevoie de tine si de produsul tau chiar daca inca nu este totul "Perfect". Uneori oamenii nu cauta perfectiunea, ci cauta sa rezoneze cu mesajul, cu omul din spatele mesajului, cu imperfectiunea si vulnerabilitatea sa. Asa ca da-ti voie sa fii imperfecta, viseaza, creaza, indrazneste si actioneaza! despre Cristina Simincianu
0 Comments
Your comment will be posted after it is approved.
Leave a Reply. |
Eu sint Cristina
|